loadingimg

Wczytuję dane...
  • pl
  • en
  • de
  • cz
  • Szukaj
szt. na kwotę 0.00 PLN
PROTEC P4650 CARBON X K1+K2 ROZPUSZCZA I USUWA WSZYSTKIE ZANIECZYSZCZENIA W KOMORZE SPALAŃ SILNIKA SKUTECZNY PRZY ZABLOKOWANYCH I ZAPIECZONYCH TŁOKACH
    •  
    • poprzedni
    • następny
    •  
Cena: 140,00 PLN
Wysyłka od: 14.00 PLN
Produkt dostępny!
5 szt.
  • PRO TEC
  • Producent: PRO TEC
  • Model: P4650
  • Kod producenta: P4650
  • Realizacja zamówienia: 3 dni

średnia: 5.0  ocen: 1
Polecamy
  • Opis produktu
  • Opinie Klientów

Dwuskładnikowy preparat o wysokiej wydajności. Rozpuszcza i usuwa wszystkie zanieczyszczenia w komorze spalania silnika. Oczyszcza gniazda wlotowe i wylotowe.

Carbon X K1 Specjalnie opracowany preparat (w postaci pianki) o wysokiej wydajności, który rozpuszcza i usuwa wszystkie zanieczyszczenia w całej komorze spalania silnika. Produkt usuwa resztki węgla w obszarze głowicy cylindra, w szczególności na zaworach, koronie tłoka, górnej powierzchni tłoka oraz w obszarze pierwszego pierścienia tłokowego. Oczyszcza również gniazda wlotowe i wylotowe zaworu (jeśli są otwarte). Pozostałości w zaworze EGR, turbosprężarce i systemie wlotu powietrza są również eliminowane. Nie atakuje uszczelek i jest kompatybilny ze wszystkimi elementami silnika. Idealny dla silników benzynowych i Diesla.

Carbon X K2 Neutralizator, powodujący reakcję chemiczną, która upłynnia poprzednio wprowadzoną piankę oczyszczającą (K1) i wiąże rozpuszczone zanieczyszczenie. Ponieważ K2 posiada wysoce skuteczne dodatki smarne z wyjątkowo wysoką spójnością, Carbon X chroni silnik przed wysokim tarciem podczas uruchamiania, zapobiegając tym samym zużyciu elementów mechanicznych. Ponadto uszczelki są skutecznie zabezpieczone.

Zakres zastosowania:

Silniki benzynowe i Diesla

Aplikacja:

K1: Wyjąć świecę lub wtryskiwacz i wsunąć sondę do komory spalania przez powstały otwór. Spryskaj K1. Produkt zwiększy swoją objętość i rozszerzy się do kanałów wlotowych i wylotowych (jeśli jest otwarty). Gdy tylko pianka wychodzi z otworu, przestań spryskiwać i pozwól jej zareagować przez około 15-20 minut. Kontynuuj z komponentem K2.
K2: Po nałożeniu K1 włożyć sondę K2 przez ten sam otwór, spryskać K2 i pozwolić jej zareagować, aż rozpuści się środek czystości (około 4-5 min.). W razie potrzeby natryskiwać kilka razy.  W przypadku silnego zabrudzenia, powtórz procedurę. W celu uzyskania optymalnego efektu czyszczenia zaleca się dodatkowe czyszczenie systemu wlotowego aby wyeliminować ostatnie zanieczyszczenia.

Czas pracy:

Około 15-20 min.

Zużycie:

500 ml pianki czyszczącej (K1) wystarcza na 4-8 cylindrów (w zależności od pojemności cylindra) lub 2-4 zaworów EGR, turbosprężarek lub układów dolotowych.

Polecamy